پیشرفته ترین جدیدترین و آخرین درمان سرطان در جهان و ایران

جدیدترین درمان سرطان

آخرین اخبار درباره درمان سرطان
آخرین اخبار درمان سرطان

درمان سرطان عمدتا شامل جراحی ، شیمی درمانی و پرتودرمانی و همچنین تکنیک های جدیدتر مانند رادیولوژی مداخله ای و ایمونوتراپی یا ایمنی درمانی است. در این مطلب اطلاعات اساسی در مورد درمان های سرطان و در مورد آنچه که به عنوان بیمار یا پرستار باید بدانید در اختیارتان قرار گرفته است. جدید ترین درمان سرطان

گروه پزشکان بهایند، اولین مرکز هوشمند فوق تخصصی پیشگیری، تشخیص و درمان سرطان (اولین مرکز تخصصی درمان هدفمند و ایمنی درمانی)
ارتباط مستقیم با مرکز:

واتساپ(09023009259)

آخرین اخبار درباره درمان سرطان را در به آیند دنبال کنید


انواع متداول روش های جدید درمان سرطان

  • پیوند سلول های بنیادی و مغز استخوان

بهترین کشور برای درمان سرطان
کشف داروی سرطان

مغز استخوان شما ماده ای در داخل استخوان شماست که سلول های خونی را از سلول های بنیادی خون تولید می کند. پیوند مغز استخوان که به آن پیوند سلول های بنیادی نیز گفته می شود ، می تواند از سلول های بنیادی مغز استخوان خود یا سلول های اهدا کننده استفاده کند. پیوند مغز استخوان به پزشک اجازه می دهد تا از دوزهای بالاتر شیمی درمانی برای درمان سرطان استفاده کند. همچنین ممکن است برای جایگزینی مغز استخوان بیمار استفاده شود. آخرین درمان سرطان پروستات

  • شیمی درمانی

اخرین پیشرفت درمان سرطان
شیمی درمانی

شیمی درمانی می تواند سرطان را درمان یا کنترل کند یا به تسکین علائم آن کمک کند. در شیمی درمانی از داروهایی استفاده می شود که سلول های سرطانی را از بین می برد. آخرین درمان سرطان ریه

  • ایمونوتراپی

ایمنی درمانی
ایمونوتراپی یا ایمنی درمانی

ایمونوتراپی یا ایمنی درمانی که به آن درمان بیولوژیک نیز گفته می شود ، شکل جدیدی از درمان سرطان است که از سیستم ایمنی برای حمله به سلول های سرطانی استفاده می کند. سرطان می تواند بدون کنترل در بدن شما زنده بماند زیرا سیستم ایمنی بدن آن را به عنوان یک مهاجم تشخیص نمی دهد. ایمونوتراپی می تواند به سیستم ایمنی بدن شما کمک کند تا سرطان را “ببیند” و به آن حمله کند.

·        درمان هدفمند یا تارگت تراپی

درمان هدفمند یا تارگت تراپی از جمله روش نوین درمان سرطان است که روی تغیرات یا جهش های ژنتیکی تمرکز دارد. جهش هایی که باعث می شوند تا سلول های سالم بدن به سلول های سرطانی تبدیل شوند. برای استفاده از درمان هدفمند سرطان، پزشک درمانگر ابتدا تست هایی موسوم تست ژنتیک از شما می گیرد تا تغییرات ژنتیکی که مسئول رشد و حیات سلول های سرطانی هستند را پیدا کند. سپس متناسب با وضعیت سلول های سرطانی، داروهایی را تجویز می کند تا مستقیما آنها را هدف گرفته، بکشند یا مانع رشد بیشترشان شوند. تارگت تراپی نیز مانند شیمی درمانی و ایمونوتراپی یک روش درمان با دارو است.

با این تفاوت که داروهای مورد استفاده در این درمان به پزشک کمک می کنند تا بدون وارد کردن آسیب به بافت های سالم اطراف کار درمان سرطان را انجام دهد. تا کنون پزشکان توانسته اند بیش از 80 داروی هدفمند برای درمان انواع سرطان ها را پیدا کنند. گاهی اوقات استفاده از درمان هدفمند بر سایر روش ها درمانی تقدم دارد و به تنهایی برای درمان سرطان استفاده می شود. اما می توان از آن در ترکیب با سایر روش های درمانی مانند جراحی یا پرتو درمانی نیز استفاده کرد.

آخرین درمان سرطان کبد

  • رادیولوژی مداخله ای

بهترین روش درمان سرطان
رادیولوژی مداخله ای

رادیولوژی مداخله ای شامل تکنیک های حداقل تهاجمی با استفاده از سوزن و سوند است و جایگزینی برای جراحی در برخی از بیماران محسوب می شود. اخرین درمان سرطان خون

  • پرتو درمانی

هزینه رادیوتراپی
قیمت هر جلسه پرتودرمانی

پرتودرمانی می تواند تومورها را از بین ببرد و یا از بازگشت آنها جلوگیری کند. این روش می تواند به تنهایی به عنوان تنها درمان یا همراه با جراحی ، شیمی درمانی یا هر دو مورد استفاده قرار گیرد. در پرتودرمانی از پرتوهای پرانرژی مانند اشعه ایکس یا پروتون برای از بین بردن سلول های سرطانی استفاده می شود. پرتودرمانی می تواند از دستگاهی خارج از بدن شما انجام شود (اشعه پرتوی خارجی) ، یا می تواند در داخل بدن قرار گیرد (براکی تراپی). جدیدترین درمان سرطان ریه

در مورد انواع پرتودرمانی و نحوه استفاده از آن بیشتر بدانید.

  • عمل جراحی

آخرین درمان سرطان درجهان
جراحی سرطان

جراحی نه تنها به درمان افراد مبتلا به سرطان بلکه به بهبود کامل آنها بعد از درمان اختصاص داده می شود. هدف از جراحی برداشتن سرطان یا تا جای ممکن ، حداکثر سرطان است.

عمل جراحی گرچه یکی از قدیمی ترین و سنتی ترین روش های درمان سرطان به شمار می رود، اما همچنان آن را جزو روش های نوین درمان سرطان هم دسته بندی می کنند. با وجود تمام درمان های جایگزین دیگر، جراحی هنوز هم گزینه اول برای درمان سرطان محسوب می شود. چنانچه سرطان پیشرفت کرده باشد و بزرگتر از آن باشد که بتوان با روش های دیگر آن را از بین برد، همچنان گزینه جراحی بهترین گزینه روی میز است.

سایر درمان های سرطان مانند پرتودرمانی، شیمی درمانی، ایمنی درمانی، درمان هدفمند و غیره نیز اغلب می توانند به عنوان درمان تکمیلی در کنار جراحی سرطان مورد استفاده قرار بگیرند.

وظیفه این روش ها به عنوان درمان تکمیلی، آن است که اثرت جراحی را از طریق نابود کردن سلول های باقی مانده یا تضمین عدم بازگشت سرطان، کامل کنند.


جدیدترین درمان سرطان : ایمونوتراپی  و درمان هدفمند

ایمونوتراپی سرطان چیست ؟ | ایمنی درمانی چیست ؟

آخرین درمان سرطان درجهان
ایمنی درمانی ایران

ایمونوتراپی یا ایمنی درمانی که به آن درمان بیولوژیک نیز گفته می شود ، نوعی درمان سرطان است که از سیستم ایمنی بدن برای حمله به سلول های سرطانی استفاده می کند ، دقیقاً به همان روشی که باکتری ها یا ویروس ها را مورد حمله قرار می دهد.

این نوع درمان به دنبال مهار انواع مختلف سلول های ایمنی در بدن شما است و می تواند مزایای پایداری را ارائه دهد. به بیان ساده ، ایمونوتراپی بدن شما را درمان می کند و بدن شما سرطان را درمان می کند.

ژن درمانی سرطان چیست؟

در سال های اخیر ، اخرین پیشرفت درمان سرطان صورت گرفته و پیشرفت های مهمی در زمینه ایمونوتراپی سرطان انجام شده است و این درمان در حال حاضر برای بسیاری از انواع سرطان در حال بررسی است.

درمان های ایمنی درمانی در سرطان توسط FDA برای چندین سرطان از جمله ملانوم ، سرطان ریه ، سرطان کلیه ، سرطان مثانه و لنفوم تأیید شده و بسیاری سرطان های دیگر در حال توسعه است.

ایمونوتراپی چگونه انجام میشود

انواع ایمونوتراپی

سلول های کارتی
کارتی سل تراپی در ایران

ایمونوتراپی را می توان در قالب دارو یا به عنوان یک درمان مبتنی بر سلول انجام داد ، به این معنی که ما سلول های ایمنی بیمار را قبل از تزریق مجدد به بدن استخراج و اصلاح می کنیم.

انواع مختلفی از ایمنی درمانی برای درمان سرطان استفاده می شود. این موارد عبارتند از:

  • بازدارنده های ایست بازرسی ایمنی ، داروهایی هستند که ایست های بازرسی ایمنی را مسدود می کنند. این ایست های بازرسی بخشی طبیعی از سیستم ایمنی بدن به شمار می روند و از شدت واکنش های ایمنی جلوگیری می کنند. با مسدود شدن آنها ، این داروها به سلول های ایمنی اجازه می دهند تا با شدت بیشتری به سرطان پاسخ دهند.
  • کارتی سل تراپی ، درمانی است که توانایی طبیعی سلول های T شما در مقابله با سرطان را افزایش می دهد. در این روش درمانی ، سلول های ایمنی از تومور شما گرفته می شود. آنهایی که بیشترین فعالیت را در برابر سرطان دارند در آزمایشگاه انتخاب می شوند یا برای بهتر حمله کردن به سلول های سرطانی در آزمایشگاه تغییر می یابند ، آنها را به صورت دسته های بزرگ رشد می کنند و از طریق تزریق داخل وریدی وارد بدن می کنند. درمان انتقالی سلول های T را همچنین می توان سلول درمانی آداپتیو ، ایمنی درمانی آداپتیو یا سلول ایمنی درمانی نامید.
  • آنتی بادی های مونوکلونال ، پروتئین های سیستم ایمنی ایجاد شده در آزمایشگاه هستند که برای اتصال به اهداف خاص سلول های سرطانی طراحی شده اند. برخی از آنتی بادی های مونوکلونال سلول های سرطانی را علامت گذاری می کنند تا توسط سیستم ایمنی بدن بهتر دیده شده و از بین بروند. چنین آنتی بادی های مونوکلونال نوعی روش ایمنی درمانی است. آنتی بادی های مونوکلونال را ممکن است آنتی بادی درمانی نیز بنامند.
  • واکسن های درمانی ، که با افزایش پاسخ سیستم ایمنی بدن شما به سلول های سرطانی ، علیه سرطان کار می کنند. واکسن های درمانی با آنهایی که به پیشگیری از بیماری کمک می کنند متفاوت است.
  • تعدیل کننده های سیستم ایمنی بدن ، که پاسخ ایمنی بدن را در برابر سرطان افزایش می دهند. برخی از این عوامل بر قسمت های خاصی از سیستم ایمنی بدن تأثیر می گذارند ، در حالی که برخی دیگر به روشی کلی تر بر سیستم ایمنی بدن تأثیر می گذارند.

عوارض ایمنی درمانی | عوارض ایمونوتراپی چیست ؟

ایمنی تراپی به عنوان یکی از درمان های نوین سرطان اصولا طراحی شده تا به عنوان یک روش دارو درمانی جدید، جایگزین مناسبی برای شیمی درمانی باشد. مهمترین مزیتی که برای ایمنی درمانی نسبت شیمی درمانی تعریف شده نیز طبیعی تر بودن عملکرد آن و کمتر بودن عوارض جانبی آن است.

اما این به معنای آن نیست که ایمونوتراپی یا ایمنی درمانی سرطان عاری از هرگونه عارضه جانبی است. هرچند عوارض ایمنی درمانی اصولا عارضه های خطرناک و جبران ناپذیری نیستند و نمی توان آنها را در دسته اثرات مخرب جدی جای داد.

عوارض ایمونوتراپی بسته به واکنش های منحصر به فرد بدن هرکس نسبت به داروهای مورد استفاده، متفاوت است. اما همانطور که اشاره شد هیچکدام از این عوارض جدی نخواهند بود.

رایج ترین عارضه جانبی ایمونوتراپی به عنوان یکی از درمان های نوین سرطان شامل ایجاد حساسیت و آلرژی در بمیاری از افراد است. علاوه بر این، ایجاد واکنش های ناحیه تزریق مانند کبودی، درد، اندکی تورم، قرمزی، خارش و کمی التهاب پوستی در ناحه تزریق (در صورت استفاده از داروهای تزریقی) کاملا طبیعی است و خود به خود خوب می شود.

البته اینها تمام عارضه های جانبی ایمونوتراپی نیستند. برخی از بیماران در اثر ایمونوتراپی ممکن است عوارضی از قبیل تب، لرز، عرق و خستگی مفرط را نیز تجربه کنند. در برخی از موارد عارضه هایی همچون جمع شدن آب زیر پوست و افزایش وزن، سردرد، سرگیجه و تپش قلب هم مشاهده شده است.

وجه مشترک تمام عوارض جانبی ایمونوتراپی در تمامی کیس ها موقتی بودن آنها و برطرف شدن خود به خودی بعد از دوره درمان است.

تمام عارضه های جانبی ایمونوتراپی ناشی از آن است که طی این درمان سیستم ایمنی بدن تقویت شده و ممکن است به صورت اتوماتیک موجب بروز برخی مشکلات در داخل بدن شود. چنانچه عوارض این درمان شدید، مداوم یا آزار دهنده بود سریعا باید با پزشک تماس بگیرید تا پس از بررسی وضعیت واکنش بدن شما به داروها، یا دوز آنها را مجددا تنظیم کند یا روند درمانی را متوقف نماید.

اصولا اگر به داروهای ایمونوتراپی حساسیت شدید داشته باشید پزشک روند درمانی را متوقف کرده و داروهای دیگری را برای شما تجویز می کند.

رایج ترین عارضه های موقتی ایمنی درمانی عبارتند از:

  • جوش و لک پوستی
  • عوارض ناحیه تزریق
  • علائمی مشابه آنفولانزا
  • سردرد، سرگیجه
  • ضعف و خستگی مفرط
  • افزایش یا کاهش فشار خون
  • تپش قلب
  • اسهال و استفراغ
  • عفونت
  • التهاب
روش های نوین درمان سرطان
روش های نوین درمان سرطان

درمان هدفمند چیست؟

درمان هدفمند یا تارگت تراپی به عنوان روش نوین درمان سرطان، روشی است که تغییرات یا جهش های ژنتیکی خطرناکی را که موجب سرطانی شدن سلول های سالم می شوند هدف می گیرد. مهمترین مزیت تارگت تراپی نسبت به سایر روش های دارو درمانی سرطان در این است که به پزشک کمک می کند تا به صورتی ایمن، بدون آسیب زدن به بافت های سالم، تنها سلول های سرطانی را با دارو درمان کند.

به عبارت ساده تر، شیمی درمانی مانند یک بمب هسته ای به کل بدن آسیب می زند تا در این جریان سلول های  سرطانی نیز از بین بروند و سلول های سالم رفته رفته خودشان را ترمیم کنند. اما تارگت تراپی مانند یک تک تیرانداز بدون تلفات زیاد، فقط سلول های سرطانی را هدف می گیرد و آنها را نابود می کند. به همین خاطر یکی از روش ایمن برای درمان سرطان است.

تفاوت ایمونوتراپی و درمان هدفمند در چیست؟

تارگت تراپی و ایمونوتراپی هر دو جزو درمان های ایمن سرطان هستند که در دسته روش نوین درمانی سرطان قرار می گیرند. خیلی از افراد تفاوت اصلی بین این دو روش را نمی دانند.

واقعیت این است که ایمونوتراپی را می توان جزو زیر شاخه های تارگت تراپی به حساب آورد. چراکه داروهای ایمنی درمانی نیز سلول های سرطانی را هدف می گیرند. اما تفاوت اصلی در عملکرد آنهاست.

داروهای ایمونوتراپی مستقیما وارد عمل نمی شوند بلکه صرفا با شناسایی سلول های سرطانی و تقویت سیستم ایمنی بدن، باعث می شوند تا بدن خودش با سرطان مبارزه کند و آن را از بین ببرد.

در حالیکه داروهای تارگت تراپی به گونه ای برنامه ریزی شده اند که بعد از شناسایی سلول های سرطانی مستقیما وارد عمل شوند و خودشان با این سلول های خطرناک به مبارزه بپردازند.

ایمنی درمانی و تارگت تراپی در ایران 

شما می توانید خدمات ایمنی درمانی بیا تارگت تراپی سرطان را  در مطب پزشک ، کلینیک یا واحد سرپایی در بیمارستان ، یا یک مرکز تخصصی درمان سرطان  دریافت کنید (سرپایی به این معنی است که لازم نیست شب را در بیمارستان سپری کنید).

خوشبختانه ایران بهترین کشور برای درمان سرطان محسوب می شود و حتی هر ساله میزبان میلیون ها مراجعه کننده خارجی جهت دریافت آخرین درمان سرطان درجهان است. مرکز تشخیص و درمان سرطان به آیند از این قاعده مستثنی نیست و با تکیه بر آخرین یافته های درمان سرطان در دنیا یکی از مراکز مجرب در درمان سرطان محسوب می شود. این مرکز همچنین یکی از بهترین مراکز ارائه دهنده انواع روش های ایمنی درمانی و تارگت تراپی در تهران نیز می باشد.

سوالات رایج در مورد ایمنی درمانی

ابتلا به سرطان می تواند برای فرد و خانواده اش، نابود کننده باشد. زمانی که افراد با خبر ابتلا به سرطان مواجه می شوند، ممکن است انبوهی از سوالات به ذهنشان خطور کند. سوالاتی که عاجزانه به دنبال پاسخی قطعی هستند: آیا بیمار من خوب می شود یا خیر؟ چقدر باید نگران این معضل باشم؟

در این متن، به صورت مفصل در خصوص ایمنی درمانی صحبت کردیم. اما ممکن است هنوز هم سوالات متفاوتی در خصوص ایمنی درمانی داشته باشید. در ادامه تلاش کرده ایم به برخی از سوالات رایج شما در خصوص جدیدترین و بهترین درمان سرطان پاسخ بدهیم. با ما همراه باشید.

  • در خانواده ی من، سابقه ی ابتلا به سرطان وجود دارد. چقدر احتمال دارد که من هم سرطان بگیرم؟

واقعیت این جاست که برای تشخیص ریسک ابتلا به سرطان، باید آزمایش های مختلفی از فرد گرفته شود. همچنین شجره نامه ی وی دریافت خواهد شد. فرد باید به سوالات مختلفی در خصوص ریشه های ژنتیکی خود پاسخ بدهد. سپس با توجه به پاسخ سوالات، درمان و راهکار ویژه ای در نظر گرفته می شود. به طور کلی، اگر سابقه ی ابتلا به سرطان در خانواده وجود دارد، باید چک آپ های مداوم صورت بگیرد.

  • ایمونوتراپی درد دارد؟

ایمونوتراپی به شیوه های مختلفی صورت می گیرد که در بالا توضیح دادیم. اما هیچ یک از این درمان ها، دردناک نیستند. البته ناگفته نماند که بیمار مبتلا به سرطان، ممکن است همواره درگیر دردهای مختلفی باشد که بهتر است برای تسکین آن ها با پزشک خود مشورت کند.

  • واکسن ایمونوتراپی چقدر در برابر ابتلا به سرطان، مقاومت ایجاد می کند؟

همه چیز به قدرت واکسن بستگی دارد. اما به طور کلی، واکسن هایی که برای جلوگیری از ابتلا به سرطان طراحی شده اند، عملکرد قابل قبولی دارند و به عنوان یکی از درمان های اصلی ایمونوتراپی در نظر گرفته می شوند.

  • ایمونوتراپی بهتر است یا تارگت تراپی؟

همان طور که در بالای این متن نیز توضیح دادیم، ایمنی درمانی در واقع بخشی از درمان هدفمند است. با این تفاوت که داروهایی که برای ایمونوتراپی به کار می روند، بیشتر جهت تقویت سیستم ایمنی بدن هستند. این در حالیست که داروهای هدفمند به طور مستقیم به سلول های سرطانی حمله کرده و تلاش می کنند آن ها را نابود کنند. در نتیجه نمی توان گفت که کدام یک از این درمان ها بهتر است. تشخیص بهترین روش درمان سرطان به عهده ی پزشک است.

  • شانس و احتمال زنده ماندن با ایمونوتراپی چقدر است؟

نمی توان برای تمام بیماران مبتلا به سرطان، شانس مساوی در نظر گرفت. اما بارها اعلام کرده ایم که درمان سرطان کاملا ممکن است و می توان با درمان به موقع، جلوی مشکلات زیادی را در آینده گرفت. بنابراین هرچقدر که تشخیص و آغاز روند درمانی سرطان زودتر صورت بگیرد، احتمال بهبود بیمار بالاتر می رود.

در نهایت باید بگوییم که بیماران مبتلا به سرطان می توانند از روش های مختلفی برای درمان خود استفاده کنند. اما انتخاب بهترین روش درمان سرطان، طبیعتا به پزشک بستگی دارد. نمی توان برای تمام افراد، نسخه ای واحد پیچید. البته فراموش نکنید که درمان های هدفمند و ایمنی درمانی توانسته اند کارایی خود را ثابت کنند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره اینجا کلیک کنید.


بهترین مرکز درمان سرطان در تهران | مراکز ایمونوتراپی سرطان در ایران

پیشگیری از سرطان

دوست عزیز، چنانچه در مورد سلامت خود نگران هستید و به آن اهمیت می دهید یا سابقه ابتلا به نوعی سرطان در خانواده تان را دارید ، به شما توصیه می کنیم پیش از بروز هرگونه مشکل احتمالی با پزشک مشورت کنید. سرطان در بسیاری از موارد قابل پیشگیری است یا چنانچه در مراحل اولیه کشف شود بسیار درمان پذیر است.

به آیند یکی از مراکز مجرب ایمنی درمانی در ایران – تهران محسوب می شود که ارائه دهنده درمان های تخصصی از جمله کارتی سل تراپی نیز می باشد. یکی از اعضای خوب و حرفه ای تیم پزشکان بهایند (بهترین مرکز درمان سرطان در ایران) سرکار خانم دکتر امینه سادات واقفی دارای بورد تخصصی پاتولوژی از دانشگاه علوم پزشکی تهران ، فلوشیپ هماتوپاتولوژی از اسپانیا ، فلوشیپ کانسرژنتیک از آمریکا ، و مشاور ژنتیک سرطان/سرطان های ارثی یا خانوادگی هستند که کمک شایانی در زمینه پیشگیری از سرطان ارائه می دهند. همچنین چنانچه به دنبال جدیدترین درمان سرطان یعنی ژن درمانی سرطان هستید ، مشاوره با ایشان را از دست ندهید.

جهت مشاوره درمان سرطان با سرکار خانم دکتر امینه سادات واقفی کلیک کنید.

امیدواریم این مطلب در نظرتان مفید واقع شده باشد. برای تان آرزوی سلامتی می کنیم.

گروه پژوهش و تحقیقات بهایند

ویرایش : ناصری

منابع: mskcc.orgimmunotherapy

8 دیدگاه دربارهٔ «پیشرفته ترین جدیدترین و آخرین درمان سرطان در جهان و ایران»

  1. سلام پدر من سرطان معده گرفته و سه بار شیمی درمانی شده و الان دکتر پت اسکن نوشته تا بعد جراحی کنه میخواستم ببینم روش ایمنوتراپی برا پدرم جواب میده بهتر انجام بشه؟ میشه راهنمایی کنین ممنون

    1. تیم پزشکان بهایند

      ایمونوتراپی جایگزین جراحی نمیشه بعنوان یه روش درمانی در کنار سایر گزینه ها بکار میره برای اینکه ببینین می تونن از ایمونوتراپی می تونن استفاده کنن باید یه سری آزمایش روی بافت تومور انجام بشه.برای اطلاعات بیشتر می تونین به واتسپ مجموعه پیغام بدین.

  2. سلام وقت شما بخیر باشه
    پدر من یک توده بر سر پانکراس دارن اگر امکان عمل کردن باشه
    برای بهبودی کامل بعد از عمل بهتره از شیمی درمانی استفاده بشه یا ایمونوتراپی؟و تاثیر کدوم بهتر هست؟

    1. تیم پزشکان بهایند

      سلام می تونن از درمان هدفمند و ایمنی درمانی در کنار شیمی درمانی استفاده کنن

  3. سلام مادرم کنسر تخمدان پیشرفته دارن دکترها جراحی هم نمی کنن پنج جلسه شیمی درمانی هم شدن اما سیستم عصبی مادرم به شدت بهم ریخت خواستم بپرسم روش درمان جدیدتری برای نجات مادرم هست کمتر عذاب بکشه تارگت تراپی به درمان بیماری مادرم کمک میکند لطفا راهنمایی کنید

    1. تیم پزشکان بهایند

      بله می تونن از درمان هدفمند و ایمونوتراپی استفاده کنن ولی نیاز هست مدارک بیمارتون بررسی بشه ببینیم کاندید استفاده از این روش درمانی هستن یا نه.اگه تمایل دارین می تونین با متخصص انکولوژی مجموعه مشاوره داشته باشین

  4. دختر من از 4 ماهگی درگیر رتینوبلاستوما (تومور شبکیه) شده الان 19 ماهه هست طی این مدت 4 بار شیمی درمانی داخل شریانی انجام شده ، الان هم تحت کنترل متخصصان بیمارستان فارابی هستند می خواستم ببینم راهی برای تشخیص ، کنترل ، پیشگری و درمان ایشون وجود داره که ما ازش بی خبریم
    علاوه بر روشهای شیمی درمانی ، لیزر و سرما درمانی و …

  5. با سلام وجود دارد ولی دسترسی برای مردم ایران وجود ندارد و فیلترشدن در خصوص روش درمانی درست به نی نی سایت مراجعه کن پدر ارشان تا بامن ارتباط برقرار کنی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا