بهترین جراح زیبایی سینه در تهران را خودتان پیدا کنید!

بهترین جراح زیبایی سینه در تهران
بهترین جراح زیبایی سینه در تهران

بهترین جراح زیبایی سینه در تهران

در حال حاضر، جراحی های زیبایی زیادی در سطح دنیا انجام می شود، اما شاید هیچ یک از آن ها به پای جراحی زیبایی سینه نرسد! آمارها نشان می دهد که در ده سال اخیر، میزان تمایل به انجام جراحی زیبایی سینه میان زنان بسیار بیشتر شده است.

گروه پزشکان بهایند، اولین مرکز هوشمند فوق تخصصی پیشگیری، تشخیص و درمان سرطان (اولین مرکز تخصصی درمان هدفمند و ایمنی درمانی)
ارتباط مستقیم با مرکز:

واتساپ(09023009259)

اما باید اشاره کنیم که این مسئله، لزوما به دلیل زیبایی نیست. خیلی مواقع دلیل اصلی جراحی زیبایی سینه، این است که مشکلاتی در رابطه با سلامت زن وجود دارد. قبل از این که به سراغ این مشکلات و جنبه های مختلف جراحی زیبایی پستان برویم، اجازه بدهید یکی از بهترین جراحان زیبایی سینه در تهران را به شما معرفی کنیم:

پزشکان جراح زیادی در تهران هستند که جراحی زیبایی پستان را انجام می دهند. اما تعداد محدودی هستند که در این زمینه، فلوی تخصصی داشته باشند. دکتر امیرپاشا ابراهیمی یکی از معدود جراحانی است که فلوی جراحی سینه دارد و می تواند بهترین گزینه شما برای انجام این جراحی باشد.

دکتر ابراهیمی با سال ها سابقه در این زمینه، می تواند بهترین نتیجه ی ممکن را برای شما به همراه آورد. شما می توانید از این لینک با مطب ایشان تماس گرفته و نوبت مشاوره دریافت کنید.

هزینه عمل کوچک کردن سینه

 

بهترین جراح زیبایی سینه در تهران
بهترین جراح زیبایی سینه در تهران

چرا جراحی زیبایی سینه؟

یکی از اصلی ترین دلایلی که گاهی زنان را به انجام این پروسیجر سوق می دهد، بزرگی بیش از حد سینه هاست. جراحی ای که برای حل این مشکل صورت می گیرد، ماموپلاستی کاهشی نام دارد. در طول این جراحی، حجم اضافه سینه برداشته می شود تا به این ترتیب از مشکلات زیر جلوگیری به عمل آید:

  • درد کتف و شانه به خاطر سنگینی بیش از حد سینه
  • افتادگی پستان ها
  • احساس نفس تنگی به هنگام خواب و…

البته باید بگوییم که در طول این جراحی، نوک سینه ها نیز به سمت بالا کشیده می شوند تا ظاهر قشنگ تری داشته باشند.

سینه های خوش فرم و محکم، می توانند نقش اساسی در اعتماد به نفس یک زن ایفاء کنند. اما نباید فراموش کنید که جراحی زیبایی سینه، یک پروسیجر جدی است و باید با یک جراح سینه خوب در این رابطه مشورت کنید. نمی توان چنین پروسیجری را به دست هرکسی سپرد و انتظار نتایج خوبی داشت.

لیفت سینه یا ماستوپکسی

یکی دیگر از جراحی های زیبایی سینه، عمل لیفت سینه یا ماستوپکسی است. گاهی مواقع افتادگی سینه ها باعث می شود تا ظاهر زن به طور کلی تغییر پیدا کند و زیبایی خود را از دست بدهد. این مسئله، بر اعتماد به نفس او نیز تاثیر منفی می گذارد. به همین خاطر است که یکی از محبوب ترین پروسیجرهای زیبایی سینه، عمل لیفت سینه می باشد.

البته تنها زنان نیستند که به دنبال چنین جراحی های زیبایی ای هستند. گاهی مواقع مردان نیز دچار این مشکل می شوند که باید با یک متخصص و جراح سینه مشورت کنند.

پروتز سینه
پروتز سینه

مشکل افتادگی سینه ها، معمولا با افزایش سن به وجود می آید. البته شیردهی نیز در به وجود آمدن این معضل بی تاثیر نیست.

برای انجام این جراحی، پزشک بخشی از سینه را برش داده و بافت اضافه داخل سینه را برداشته و به نواحی بالاتر می برد. در واقع باید بدانید که در عمل جراحی لیفت سینه، چیزی از بافت پستان برداشته نمی شود. بلکه جا به جا خواهد شد تا فرم کلی سینه بهتر دیده شود.

پروتز سینه

شاید یکی از محبوب ترین جراحی های زیبایی سینه، عمل پروتز سینه باشد. فرقی نمی کند که سینه شما کوچک یا بزرگ باشد. به هرحال هرگونه مشکلی در ظاهر آن ها می تواند حسابی شما را با مشکل مواجه کند.

اگر سینه های کوچکی دارید، جراحی پروتز سینه می تواند بهترین راهکار برای شما باشد. این جراحی توسط یک متخصص جراحی سینه انجام می شود و در طول آن، پروتزهایی از جنس های مختلف، در سینه گذاشته می شود تا ظاهر سینه را بزرگ تر و محکم تر سازد.

بیشتر پروتزهایی که در سینه فرد گذاشته می شود، از جنس سیلیکون یا سالین هستند اما به هرحال انتخاب یکی از انواع پروتز با مشورت پزشک جراح انجام می شود. قبل از هر چیزی باید آزمایشات مختلفی صورت بگیرد تا اطلاعات کاملی از شرایط جسمانی و فیزیکی بیمار به دست آید و سپس با توجه به این اطلاعات، بهترین پروتز برای وی انتخاب می شود.

جراحی های ترمیمی سینه

گاهی مواقع ممکن است که یک بیمار به دلیل ابتلا به سرطان سینه، بافت سینه ی خود را از دست داده باشد. بهترین جراحی برای رفع این مشکل، جراحی های ترمیمی سینه می باشد. به هرحال خیلی از زنان، روی این جنبه از ظاهر خود حساسیت زیادی دارند و به همین دلیل است که جراحی بازسازی سینه می تواند بهترین گزینه برای آن ها باشد.

جراحی های ترمیمی سینه
جراحی های ترمیمی سینه

هزینه جراحی زیبایی سینه زنان

همان طور که مطالعه کردید، جراحی های مختلفی در دسته بندی جراحی زیبایی سینه می گنجند. به همین خاطر نمی توان هزینه ی مشخصی برای تمام آنان عنوان کرد. علاوه بر این، هر پزشکی با توجه به مهارت و سابقه ی خود، دستمزد منحصر به فردی دارد.

اما هشدار می دهیم که به دلیل پایین بودن هزینه جراحی زیبایی سینه، به سراغ پزشکانی نروید که مهارت کافی در انجام این عمل ندارند چرا که ممکن است به جای نتیجه ی مثبت، شکل فعلی را دو چندان کنند.

جراح سینه خوب

در نهایت این که یک جراح سینه خوب می تواند شما را به بهترین نتیجه ای که می خواستید برساند. برای انتخاب بهترین جراح زیبایی سینه در تهران به نکات زیر توجه داشته باشید:

قبل از هر چیزی اطمینان حاصل کنید که پزشک مربوطه به خوبی با آناتومی بدن آشناست و می داند که بیمار دقیقا از او چه می خواهد. به این ترتیب قادر است با توجه به شرایط جسمانی وی، بهترین نتیجه را به دست آورد.

حتما از جراح زیبایی سینه خود، نمونه کار درخواست کنید. بیشتر جراحان چنین آلبوم هایی را در اختیار دارند تا بتوانید مهارت او را مشاهده کنید.

انتظارات واقعی داشته باشید. این نکته بسیار مهم و اساسی است. گاهی مواقع فیزیک بدن شما اجازه نمی دهد که به برخی نتایج ایده آل برسید. بنابراین حتما با جراح خود در مورد این مسائل صحبت کنید و از او بخواهید که صادقانه تمام جنبه های جراحی زیبایی سینه را برای شما شرح داده و به سوالات شما پاسخ درستی بدهد.

در نهایت این که باید بدانید انتخاب بهترین جراح زیبایی سینه در تهران کار ساده و راحتی نیست. بهتر است کمی وقت صرف کرده و تحقیقات خود را راجع به جراح مورد نظرتان تکمیل کنید و سپس با علم کافی به سراغ انجام این جراحی بروید.

پیروز و تندرست باشید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا