چگونه بهترین دکتر درمان سرطان در ایران را پیدا کنیم؟

بهترین دکتر درمان سرطان در ایران

همه وقتی متوجه می شوند که خود یا یکی از نزدیکانش به سرطان مبتلا شده اند دوست دارند تا هرچه سریعتر بهترین دکتر درمان سرطان در ایران را پیدا کرده و فرایند درمان را آغاز کنند. اما بهتر است بدانید که انتخاب یک دکتر برای درمان سرطان یکی  می تواند یکی از مهمترین تصمیماتی باشد که در زندگی خود می گیرید.

گروه پزشکان بهایند، اولین مرکز هوشمند فوق تخصصی پیشگیری، تشخیص و درمان سرطان (اولین مرکز تخصصی درمان هدفمند و ایمنی درمانی)
ارتباط مستقیم با مرکز:

واتساپ(09023009259)

پیدا کردن بهترین دکتر درمان سرطان در ایران (انکولوژیست) می تواند زمانبر باشد. اما بسیار مهم است که دکتری را پیدا کنید که اول از هر چیز بیماری شما را به درستی تشخیص داده و بهترین درمان را پیشنهاد کند، و بعد اینکه با او احساس راحتی کنید. سریع ترین راه این است که از پزشکی که سرطان شما را تشخیص داده بخواهید یک دکتر درمانگر سرطان را به شما معرفی کند. در غیر اینصورت بهتر است بگردید و گزینه های پیش روی خود را بررسی کنید.

در این مقاله از به آیند سعی داریم تا ویژگی های بهترین دکتر درمان سرطان در ایران را به شما معرفی کرده و راهکاری های لازم برای انتخاب او را با شما در میان بگذاریم. با ما همراه باشید.

بهترین دکتر درمان سرطان در ایران
بهترین دکتر درمان سرطان در ایران

به چه کسی نیاز دارید و از او چه می خواهید؟

اول از هرچیز باید باید به دنبال پزشکی بگردید که در درمان نوع سرطان شما متخصص است. ممکن است یک متخصص سرطان برای درمان بیماری شما کافی باشد یا به چند متخصص مختلف نیاز داشته باشید. رایج ترین متخصصان درمانگر سرطان عبارتند از:

دقت داشته باشید که اصولا بهترین دکتر درمان سرطان در ایران کسی است که در مسیر درمان شما را همراهی می کند.

این فرد مثلا ممکن است خودش متخصص جراحی سرطان باشد اما سرطان شما علاوه بر جراحی به درمان های دیگر هم نیاز داشته باشد. یا اصولا جراحی برای درمان آن مناسب نباشد. انکولوژیست کسی است که بهترین درمان را با مشورت با یک کادر پزشکی تشخیص داده و شما را برای درمان پیش بهترین متخصص می فرستد. همچنین خودش نیز در راس کادر پزشکی به روند درمانی شما نظارت می کند.

بهترین دکتر درمان سرطان در ایران
بهترین دکتر درمان سرطان در ایران

کدام پزشک را برای درمان سرطان انتخاب کنیم؟

قبل از اینکه به دنبال بهترین دکتر درمان سرطان در ایران بگردید، ابتدا به کیفیت هایی که انتظار دارید دکتر از آنها بهره مند باشد فکر کنید. فارغ از تخصص، در زیر به چند پارامتر مهم برای انتخاب بهترین دکتر درمان سرطان اشاره می کنیم:

  • پزشکی را انتخاب کنید در زمینه درمان نوع سرطان شما تجربه داشته باشد. باید به دنبال کسی بگردید با جدیدترین استانداردها و متدهای درمانی آشنایی داشته و از جدیدترین دستاوردها در زمینه درمان سرطان آگاه است.
  • یادتان باشد که درمان سرطان می تواند هزینه زیادی داشته باشد. بنابراین پزشکی را انتخاب کنید که با بیمه شما طرف قرارداد باشد و آن را قبول کند.
  • اگر بیمارستان یا مرکز خاصی را برای درمان سرطان در نظر دارید، پزشکی را انتخاب کنید که در آن بیمارستان حضور داشته باشد یا در آنجا فعالیت داشته باشد. معمولا پزشکان هر کدام بیماران را در بیمارستان های مورد نظر خودشان درمان می کنند.
  • پزشکی را انتخاب کنید که با او احساس راحتی می کند. کسی که ترجیحا به زبان خودتان با شما صحبت می کند، همجنس شماست و به صورت کلی با او راحت هستید و به کارش اعتماد دارید. شخصیت و توان او در برقرای ارتباط نیز در تعیین میزان راحتی با او موثر است. معمولا پزشکانی که با بیماران به عنوان یک کالای تجاری برخورد می کنند نمی توانند حس خوبی در بیمار برانگیزند.

فهرستی از پزشکانی که به نظرتان مناسبند تهیه کنید

سعی کنید از کسانی که به آنها اعتماد دارید یا از کسانی که سابقه ابتلا و درمان سرطان را داشته اند در مورد بهترین دکتر درمان سرطان در ایران سوال بپرسید. از آنها بخواهید تا چند نفر را به شما معرفی کنند.

در بسیاری از موارد پزشکان خوب خودشان شما را به یک متخصص خوب دیگر ارجاع می دهند و او را به شما معرفی می نمایند. اگر پزشک شما در مورد نتیجه تشخیص مطمئن نیست اما خودتان حس می کنید که سرطان دارید، از او بخواهید شما را به یک پزشک مورد اعتماد دیگر معرفی کند تا او هم از شما آزمایش بگیرد.

همچنین اگر بیمه هستید، می توانید با دفتر بیمه خود تماس بگیرید و از آنها بخواهید فهرستی از پزشکانی که با آنها قرارداد دارند در اختیار شما قرار دهند.

با پرس و جو از متخصصان، کارشناسان بیمه و افراد مورد اعتماد، فهرستی از بهترین پزشکانی که به شما معرفی و توصیه شده اند تهیه کنید. سپس سراغ آنها رفته و سعی کنید بهترین فرد را انتخاب نمایید.

بهترین دکتر درمان سرطان در ایران
بهترین دکتر درمان سرطان در ایران

انتخاب بهترین دکتر درمان سرطان

حال که فهرستی از بهترین پزشکان درمان سرطان تهیه کرده اید، نوبت به بررسی شرایط هریک از آنها می رسد. یادتان باشد که خودتان باید با اطمینان کامل و تحقیق کافی پزشک درمانگر خود را انتخاب کنید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که یک قرار ملاقات با پزشک مورد نظر خود تنظیم کنید. البته قبل از آن بهتر است مطمئن شوید که پزشک مورد نظر طرف قرارداد بیمه شما هست. سپس از جلسه حضوری باید سوالاتی از دکتر بپرسید و او را ارزیابی کنید.

از او بپرسید که در زمینه درمان سرطان شما چقدر تجربه دارد؟ زودترین زمانی که می تواند فرآیند درمان را آغاز کند کی خواهد بود؟ تا به حال چند نفر با شرایط مشابه شما را درمان کرده است؟ چند درصد در درمان مبتلایان به سرطان موفق بوده است؟ همچنین در مورد سوابق پزشکی و تحصیلاتش از او سوال بپرسید.

خجالت را کنار بگذارید، این پزشک قرار است مسئول جان شما باشد. خود دکتر هم آگاه است که شما قصد ارزیابی او را دارید. پس اگر پزشک خوبی باشد با صبر و حوصله به تمام سوالات شما پاسخ می دهد.

بعد از ملاقات با پزشک سعی کنید پیش خودتان به فهرست سوالات زیر پاسخ دهید تا به بتوانید به بهترین شکل پزشک را ارزیابی نمایید:

  • آیا پزشک به شما فرصت داد که از او سوال بپرسید؟
  • آیا احساس کردید که پزشک به حرف های شما گوش می دهد؟
  • آیا دکتر با جواب دادن به سوالات شما راحت بود؟
  • آیا پزشک به شکلی صحبت می کرد که شما هم حرف های او را بفهمید؟
  • آیا پزشک احترامی برای خواسته ها و اولویت های شما قائل بود؟
  • آیا پزشک به گزینه ها درمانی مختلف اشاره کرد؟
  • آیا از شما در مورد روش درمانی مورد نظرتان سوالی پرسید؟
  • آیا پزشک به اندازه کافی برای شما وقت گذاشت؟

پاسخ به این سوالات می تواند به شما نشان دهد که آیا این دکتر برای درمان شما مناسب هست یا خیر. به غریزه خود اعتماد داشته باشید. اگر با دکتر احساس راحتی می کنید حتما امتیاز بالایی برای او در نظر بگیرید.

نکته : عجله نکنید. اولین پزشکی که نظرتان را جلب کرد انتخاب نکنید. سعی کنید با تمام پزشکانی که در فهرست اولیه خود یادداشت کرده اید ملاقات کرده و با مقایسه آنها با هم،‌بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

بهترین دکتر درمان سرطان در ایران
بهترین دکتر درمان سرطان در ایران

بهترین مرکز درمان سرطان در ایران

مرکز درمان سرطان به آیند یکی از بهترین مراکز تخصصی درمان سرطان در ایران است. با مراجعه به این مرکز متخصص انکولوژیست بعد از بررسی شرایط بیماری، ابتدا با آزمایش های تکمیلی در مورد تشخیص نوع و گرید سرطان مطمئن می شود. سپس بهترین گزینه های درمانی را ارزیابی کرده و آنها را با شما در میان می گذارد.

بر اساس همفکری با شما و مشورت کادر پزشکی، بهترین روش درمان تعیین شده و به متخصص مربوطه ارجاع داده می شود. کادر پزشکی به آيند مجموعه ای متشکل از بهترین متخصصان درمان سرطان است.

دکتر امینه واقفی در رأس این کادر پزشکی به عنوان متخصص ژنتیکی سرطان،‌ خدمات ایمونوتراپی و تارگت تراپی را نیز در اختیار شما قرار می دهند.

برای تجربه بهترین درمان سرطان و پیدا کردن بهترین دکتر درمان سرطان در ایران به مرکز به آیند مراجعه کنید.

مطالعات تخصصی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا