چگونه بهترين دكتر عمل سينه را پیدا کنیم؟

بهترين دكتر عمل سينه
بهترين دكتر عمل سينه

بهترين دكتر عمل سينه

عمل جراحی سینه را می توان به دلایل مختلفی انجام داد. به صورت کلی افرادی که عمل سینه انجام می دهند، دو هدف را از این جراحی دنبال می کنند: بهترين دكتر عمل سينه

گروه پزشکان بهایند، اولین مرکز هوشمند فوق تخصصی پیشگیری، تشخیص و درمان سرطان (اولین مرکز تخصصی درمان هدفمند و ایمنی درمانی)
ارتباط مستقیم با مرکز:

واتساپ(09023009259)

درمان سرطان سینه گرچه کاملا امکانپذیر بوده و اتفاقا شانس آن هم بالا است، معمولا با جراحی انجام می شود. جراحی سرطان سینه،  همچنان موثرترین راهکار برای درمان کردن سرطان و مشکلات جدی سینه به شمار می رود.

اما جدای از بحث درمان، بسیاری از افراد هستند که از ظاهر سینه های خود ناراضی اند. به همین علت تلاش می کنند تا با استفاده از جراحی، که باز هم موثرترین گزینه پیش رو است، وضعیت ظاهری سینه های خود را تغییر دهند. این تغییر می تواند برای بزرگ کردن سینه ها، کوچک کردن آنها، تغییر شکل ظاهر آنها یا بازسازی پستان بعد از جراحی های درمانی باشد.

هزینه عمل کوچک کردن سینه

در کل باید به این نکته آگاهی کامل داشته باشید، که امروزه همچنان جراحی، بهترین روش برای اصلاح وضعیت سینه ها، چه از نظر ظاهری، و چه از نظر سلامتی است.

بهترين دكتر عمل سينه
بهترين دكتر عمل سينه

با وجود این میزان از اهمیت، انتخاب بهترین دکتر عمل سینه برای انجام هرنوع از جراحی پستان، امری ضروری و حیاتی خواهد بود. به یاد داشته باشید که جراحی سینه در کنار تمام مزیت هایش، یک عمل به شدت تهاجمی است که می تواند خطرات و ریسک های خاص خودش را داشته باشد. بنابراین چنانچه پزشک مطمئنی را برای انجام عمل انتخاب نکرده باشید، شانس اینکه خطرات جراحی و آسیب های ناشی از آن برای شما بیشتر از فوایدش باشد بیشتر خواهد بود.

در ادامه بیشتر در مورد بهترین دکتر عمل سینه و معیارهای اساسی برای انتخاب وی صحبت خواهیم کرد، تا با آگاهی کامل، دست به انتخابی صحیح بزنید و خودتان بتوانید بهترین جراح سینه در تهران را بشناسید.

بهترین دکتر جراح سینه در تهران

واقعیت این است که متأسفانه بیشتر منابع و امکانات کشور در پایتخت، یعنی تهران متمرکز شده اند. در چنین شرایطی اغلب بهترین ها را می توانید در تهران پیدا کنید. گرچه این موضوع تأسف بار است، اما مزیت هایی هم دارد. مانند اینکه بیماران و متقاضیان جراحی سینه راحت تر می توانند به گستره زیادی از جراحان خوب سینه دسترسی باشند.

از همین رو هم هست که اغلب افراد ساکن شهرستان‌های دیگر، برای جراحی سینه به تهران می‌آیند. چون می دانند که شانس پیدا کردن بهترین جراح سینه در تهران زیاد تر است.

بهترین دکتر جراح سینه در تهران
بهترین دکتر جراح سینه در تهران

اما با وجود این همه پزشک جراح، بهترین دکتر عمل سینه کیست؟ چطور می توانید تشخیص دهید که کدامیک از جراحان سینه بهترین ها هستند؟ مزیت یک پزشک نسبت به دیگری چیست؟ آیا تنها با اعتماد و تکیه بر تبلیغات می توان به یک جراح سینه اعتماد کرد؟

واقعیت این است که امروزه همه در کار خود ادعای بهترین بودن دارند. و این موضوع تشخیص پزشکان واقعا خوب، از پزشکانی که تنها ادعای حرفه ای گری دارند را سخت تر کرده است. اما با این وجود هنوز هم معیارهای خیلی خوبی وجود دارند که می توانند به شما در تشخیص یک جراح سینه خوب و قابل اعتماد کمک زیادی بکنند.

بهترین جراح سینه

اولین و مهمترین معیار برای انتخاب یک پزشک و جراح خوب پستان، توجه به تخصص ایشان است. واقعیت این است که گروه های مختلفی از پزشکان جراح، عمل جراحی سینه را برای بیماران انجام می دهند. به صورت کلی متخصصان جراحی عمومی بیشتر پزشکانی هستند که جراحی های درمان سرطان سینه را انجام می دهند. و از طرف دیگر اغلب پزشکانی که جراحی های زیبایی سینه را به انجام می رسانند، متخصصان جراحی پلاستیک هستند.

گرچه در میان جراحان عمومی سرطان و جراحان پلاستیک، هنوز هم پزشکانی پیدا می شوند که سابقه بسیار خوبی در انجام این عمل ها داشته اند، اما هیچکدام از این دو گروه، متخصص اصلی انجام جراحی های پستان نیستند.

این به خاطر آن است که رشته تخصصی جراحی سینه مدت خیلی زیادی نیست که به صورت یک رشته دانشگاهی فوق تخصصی وارد علوم پزشکی شده است، و به همین خاطر تا پیش از این تمام جراحی های سینه را متخصصان جراحی عمومی و جراحان پلاستیک صورت می دادند.

اما امروزه، با شکل گرفتن رشته فوق تخصصی جراحی پستان، پزشکان متخصصی وارد میدان کار شده اند که به صورت تخصصی روی جراحی اندام سینه کار می کنند. برخلاف جراحان عمومی و جراحان پلاستیک، پزشکان فوق تخصص جراحی سینه نمی توانند هیچ نوع جراحی دیگری روی اندام های دیگر بدن انجام دهند، بلکه تخصصشان صرفا اندام سینه است.

فوق تخصصان جراحی پستان تنها گروه از پزشکان هستند که علاوه بر انجام جراحی سرطان سینه به بهترین نحو، می توانند جراحی های زیبایی سینه را نیز با بالاترین کیفیت و امنیت انجام دهند. بنابراین انتخاب یک فوق تخصص جراحی پستان، کمترین ریسک ممکن را دارا خواهد بود.

بهترین جراح سینه
بهترین جراح سینه

در بسیاری از موارد، جراحان پلاستیک، در زمان انجام جراحی های زیبایی پستان، به واسطه عدم شناخت کافی از اندام حساس سینه، باعث وارد شدن آسیب های خطرناکی به بافت داخلی سینه می شوند که حتی می توانند بعدا منجر به سرطان سینه شوند. از طرف دیگر هم جراحان عمومی، به خاطر عدم شناخت کافی از آناتومی و شکل ظاهری سینه، اغلب بعد از عمل های درمانی، ظاهری از ریخت افتاده و نامناسب از سینه ها تحویل می دهند، و بیمار را مجبور به انجام یک جراحی زیبایی مجزا می نمایند.

این در حالی است که فوق تخصصان جراحی پستان می توانند با کمترین آسیب به سلامت بافت سینه ها، جراحی های زیبایی را به انجام برسانند، و با کمترین خدشه به ظاهر سینه ها، جراحی های درمانی سینه را صورت دهند.

بنابراین گام اول برای انتخاب بهترین دکتر عمل سینه پیدا کردن پزشکان فوق تخصص جراحی پستان است، که البته تعدادشان در کشور زیاد نیست. بنابراین یافتنشان کار سختی نخواهد بود.

بهترین جراح سرطان سینه در تهران

مهمترین کاری که یک جراح سرطان سینه باید بتواند برای شما انجام دهد، خارج کردن توده و سلول های سرطانی از بدن، بدون آسیب رساندن به بافت دیگر سینه است. پس از آن، تلاش برای حفظ ظاهر طبیعی سینه ها، دومین اولویت جراح فوق تخصص سینه خواهد بود.

برای اینکه بتوانید خودتان بهترین جراح سرطان سینه در تهران را بشناسید، ابتدا بهتر است به توصیه های دیگران گوش کنید. در بین آشنایان و اطرافیان بگردید و ببینید که چه کسی سابقه سرطان سینه، و جراحی آن را داشته است. سپس از آنها درباره پزشکی که جراحی را پیش او انجام داده اند سوال بپرسید. این افراد می توانند یک فهرست اولیه خوب از پزشکان خوب و بد را در اختیار شما قرار دهند. علاوه بر این مراجعه به تالارهای گفتگوی آنلاین هم می تواند راهکار خوبی برای دریافت این توصیه های مثبت و منفی باشد.

بعد از درست کردن فهرست اولیه از بهترین پزشکان فوق تخصص سرطان سینه، با تک تک آنها تماس بگیرید. سپس برای جلسه مشاوره اولیه به مطبشان مراجعه کنید. در طول این جلسه خجالت را کنار گذاشته و درمورد مسائل مختلف از ایشان سوال بپرسید. سوابق، تجارب، نمونه کارها، تحصیلات و غیره. سعی کنید در مورد وضعیت خاص خودتان صحبت کنید و ارزیابی های اولیه او را بشناسید. سپس حتی اگر از جلسه رضایت داشتید، سعی کنید به جراح بعدی هم مراجعه کنید و همین روند را تکرار نمایید. با این کار راحت تر می توانید ببینید که آیا پزشک مورد نظر شما قابل اطمینان هست یا خیر.

بهترین جراح سرطان سینه در تهران
بهترین جراح سرطان سینه در تهران

همچنین داشتن احساس راحتی کامل با پزشک اهمیت دوچندانی برای انتخاب بهترین دکتر عمل سینه دارد.

در کنار این روش های معیارمند، یک جایگزین بسیار مناسب دیگر هم وجود دارد. شما به جای انتخاب متخصص جراحی سینه، می توانید به یک مرکز معتبر درمان سرطان اطمینان کنید. مرکز معتبری همچون به‌آیند، مجموعه ای از بهترین متخصصان حوزه سرطان، از مرحله غربالگری و تشخیص گرفته، تا جراحی و درمان و حتی پس از درمان است، که در قالب یک کادر درمانی به بررسی و درمان وضعیت شما می پردازند.

دکتر امیرپاشا ابراهیمی، متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص جراحی سینه، از جمله بهترین جراحان حرفه ای سرطان و زیبایی سینه در تهران هستند، که کادر درمانی به‌آیند افتخار همکاری با ایشان را دارد. برای آشنایی بیشتر با به‌آیند و دکتر امیرپاشا ابراهیمی، بهتر است به لینک موجود روی کلمات مراجعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا