بهترين دكتر جراح پروتز سينه در تهران

توضیحات بهترين دكتر پروتز سينه درباره پروتزهای سینه

پس از جراحی برای از بین بردن سرطان پستان ، شاید کنار آمدن با از دست دادن پستان و تغییر شکل ظاهری خود سخت باشد. جراحی بازسازی پستان و پروتزهای سینه گزینه هایی هستند که به شما کمک می کنند احساس بهتری نسبت به خود و بدن خود داشته باشید. اما بسیاری از زنان ترجیح می دهند که جراحی بازسازی انجام ندهند یا از پروتز استفاده نکنند ؛ آنها در واقع “صاف بودن سینه” را انتخاب می کنند. این فقط خود شما هستید که می توانید تصمیم بگیرید کدام گزینه را انتخاب کنید و کاملا به خودتان بستگی دارد اما در این تصمیم گیری ، بهترين دكتر جراح پروتز سينه در تهران نیز می تواند به شما کمک کند. بهترين دکتر جراح پروتز سينه

گروه پزشکان بهایند، اولین مرکز هوشمند فوق تخصصی پیشگیری، تشخیص و درمان سرطان (اولین مرکز تخصصی درمان هدفمند و ایمنی درمانی)
ارتباط مستقیم با مرکز:

واتساپ(09023009259)

دکتر امیرپاشا ابراهیمی

بورد تخصصی جراحی عمومی

از دانشگاه علوم پزشکی تهران

فلوی رسمی جراحی پستان (سرطان و زیبایی)

از دانشگاه علوم پزشکی تهران

۰۲۱۸۸۲۱۸۵۵۱
۰۹۰۲۳۰۰۹۲۵۹

جراحی بازسازی پستان ، کل یا بخشی از پستانی را که توسط جراحی سرطان پستان برداشته شده است ، دوباره ایجاد می کند. این عمل توسط یک جراح پلاستیک انجام می شود که آموزش ویژه ای در زمینه جراحی بازسازی پستان دیده است. پستان را می توان با ایمپلنت ، بافت بدن خودتان یا ترکیبی از ایمپلنت و بافت بدن بازسازی کرد.

پروتز پستان نوعی پستان مصنوعی محسوب می شود که شما آن را درون سوتین خود قرار می دهید تا شکل طبیعی پستان را برای تان به همراه داشته باشد.

انتخاب برای صاف ماندن سینه ، تصمیمی است که می توانید برای عدم بازسازی پستان یا عدم استفاده از پروتز بگیرید.

بهترين دكتر سينه در تهران

بهترين جراح پروتز سينه در تهران : پروتزهای پستان

بهترين دكتر ليفت سينه در تهران
بهترين جراح پروتز سينه در تهران

پروتز پستان نوعی پستان مصنوعی است که بعد از جراحی ماستکتومی یا محافظت از پستان ، شکل طبیعی تری به پستان می بخشد. بهترين دکتر جراح پروتز سينه

تصمیم برای استفاده از پروتز سینه بسیار شخصی است. این تصمیم بر اساس احساسات ، خواسته ها ، سبک زندگی و سایر عوامل گرفته می شود. هنگامی که تصمیم می گیرید که جراحی بازسازی پستان را انجام دهید یا منتظر جراحی بازسازی هستید ، می توانید از پروتز سینه استفاده کنید. همچنین ممکن است تصمیم بگیرید به جای بازسازی پستان ، از پروتز پستان استفاده کنید. بعضی از خانمها ترجیح می دهند نه از پروتز پستان استفاده نکنند و نه جراحی ترمیمی انجام دهند.

انواع پروتزهای پستان

پروتزهای پستان در فروشگاه هایی که مخصوص محصولات زنانی است که جراحی ماستکتومی انجام داده اند ، به فروش می رسند. پروتزها و نوک سینه های روی پروتزها از نظر شکل ، اندازه و رنگ بسیار متنوع هستند. پروتزها را می توان با سوتین معمولی یا سوتین مخصوص ماستکتومی استفاده کرد. یک سوتین ماستکتومی جیبی برای پروتز دارد که در داخل آن دوخته شده است. با دوختن جیب در کاپ سوتین معمولی نیز می توانید یک سوتین ماستکتومی داشته باشید.

پروتز موقتی

پروتز موقت نوعی نرم و سبک است که می تواند در داخل لباس سنجاق شود و یا در داخل یک سوتین گشاد پوشیده شود. این پروتز از موادی ساخته شده است که در حین بهبودی ، ناحیه جراحی شده را نمی ساید و آسیبی به آن ناحیه نمی زند. شما می توانید یک پروتز موقت را در کاپ سینه بند خود قرار دهید تا شکل کامل تری داشته باشد. تا زمانی که تورم ناشی از جراحی کاهش یابد ، گسترش دهنده سوتین (قزن رابط سوتین) می تواند احساس راحتی بیشتری برای تان فراهم کند.

پروتز دائمی

پروتز دائمی به گونه ای طراحی شده است که مانند یک پستان ظاهر ، وزن و حرکتی طبیعی دارد. این پروتز از سیلیکون ، فوم یا مواد دیگر ساخته شده است. برخی از پروتزهای دائمی مستقیماً با نوع خاصی از چسب به پوست قفسه سینه متصل می شوند. برخی دیگر در سوتین معمولی یا سوتین ماستکتومی پوشیده می شوند. پروتز دائمی سینه ممکن است در اوایل استفاده از آن ، احساس سنگینی برای تان ایجاد کند. پوشیدن آن برای چند ساعت در روز به عادت کردن بدن کمک می کند. با گذشت زمان ، داشتن پروتز ، طبیعی تر خواهد شد.

4 الی 6 هفته پس از جراحی می توانید برای پروتز دائمی آماده شوید. این زمان برای آن است که برش جراحی تان بهبود پیدا کند و تورم کاهش یابد. در صورت نصب صحیح ، پروتز دائمی تعادل را برای پوسچر صحیح ایجاد می کند. و به شما کمک می کند تا از مشکلات کمر و گردن که در اثر برداشتن پستان ایجاد می شود ، جلوگیری کند. همچنین از لیز خوردن سوتین جلوگیری می کند و به بدن شکل طبیعی تری در لباس می بخشد.

برخی از بهترين جراحان پروتز سينه در تهران در زمینه نصب پروتزهای پستان آموزش دیده و با تجربه هستند. آنها می توانند به شما در یافتن بهترین نوع پروتز کمک کرده و نحوه استفاده صحیح از آن را به شما نشان دهند. بهترين جراح پروتز سينه تهران همچنین می تواند نحوه مراقبت از پروتز را به شما آموزش دهد تا فرم آن حفظ شود.

بهترين جراح پروتز سينه تهران
بهترین دكتر جراح پروتز سينه در تهران

شاید بخواهید هنگام خرید برای پروتز دائمی ، شریک زندگی یا دوست خوب خود را با خود ببرید تا از شما پشتیبانی کند و نظر خود را اعلام کند. اکثر فروشگاه ها این امکان را به شما می دهند که قرار ملاقات خصوصی تنظیم کنید تا این تجربه را برای شما راحت تر کنند.

هنگامی که به فروشگاه می روید ، یک روپوش یا ژاکت مناسب فرم را بپوشید یا همراه خود ببرید ، بدین ترتیب متوجه خواهید شد که پروتز چگونه به نظر می رسد. پروتز را در یک سوتین راحت و حمایتی امتحان کنید. سعی کنید فرم آن را از همه جهات و نه فقط از جلو ، با شکل سینه طبیعی خود مطابقت دهید. بر روی تناسب ، راحتی و ظاهر طبیعی در سوتین و زیر لباس تمرکز کنید. فرم پروتز باید خوب به نظر برسد و احساس راحتی کنید. همچنین هنگام حرکت باید در جای خود قرار بگیرد. ممکن است مایل باشید بدانید که آیا پروتز را می توان با لباس شنا پوشید یا اینکه لازم است یک لباس شنای طراحی شده مخصوص آن را داشته باشید.

نوع جراحی که انجام داده اید ، جایی که جراح برش را ایجاد کرده است و فرم بدن تان ، بر احساس و ظاهر خوب تان تأثیر می گذارد. فروشگاه های مختلف ممکن است مارک های مختلفی داشته باشند – از اینرو پرو کردن پروتز در بیش از یک فروشگاه می تواند مفید باشد. اگر نمی توانید پروتز مناسب خود را پیدا کنید ، می توانید یک پروتز سفارشی تهیه کنید.

پروتز جزئی

اکثر زنانی که جراحی محافظت از پستان انجام داده اند ، برای جایگزینی بافت از دست رفته پستان نیازی به پروتز ندارند. در برخی موارد ، جراح نیاز به برداشتن مقدار زیادی از بافت پستان دارد و از اینرو پستان ممکن است ناهموار به نظر برسد. در این وضعیت ، شما می توانید پروتز جزئی (که به آن فرم دهنده ، صدف یا اکولایزر نیز می گویند) بر روی پستان استفاده کنید تا ظاهر صاف و کامل تری ایجاد کند.

سوتین ماستکتومی

بهترين دكتر پروتز سينه ني ني سايت
بهترين دكتر سينه در تهران

بسیاری از تولیدکنندگان پروتز سینه نیز سوتین های مخصوصی را با جیبی در کاپ درست می کنند تا پروتز را در جای خود نگه دارند. آنها برای تحمل وزن فرم پستان ساخته شده اند.

فروشگاه هایی که برای زنانی که جراحی ماستکتومی انجام داده اند ، معمولاً سوتین های ماستکتومی دارند. بهترين جراح زيبايي سينه در تهران می تواند سوتینی را پیشنهاد کند که به خوبی متناسب شما باشد و پشتیبانی های لازم را ارائه دهد. سوتین های ماستکتومی در انواع پارچه ها و رنگ های مختلف موجود است. سوتین مخصوص لباس خواب یا لباس زیر نیز موجود است.

البته همه زنان به سوتین مخصوص ماستکتومی احتیاج ندارند. شما همچنین می توانید از سوتینی که قبلاً داشته اید نیز استفاده کنید. فقط ممکن است لازم باشد برای راحتی هر چه بیشتر ، جیبی در داخل کاپ سوتین برای نگه داشتن پروتز ایجاد کنید.

بهترين دکتر جراح پروتز سينه

انتخاب سینه صاف

بهترين دكتر پروتز سينه ني ني سايت
بهترين دكتر ليفت سينه در تهران

بعد از ماستکتومی الزامی برای بازسازی پستان یا استفاده از پروتز پستان وجود ندارد. این یک تصمیم شخصی است که سینه تان صاف بماند یا مشابه سینه دیگر تان شود. برخی از زنان از این جهت صاف ماندن سینه را انتخاب می کنند که برای اینکه احساس زن بودن کنند نیازی به پروتز یا بازسازی ندارند.

دلایل زیادی وجود دارد که چرا زنان ترجیح می دهند جراحی بازسازی پستان انجام ندهند:

  • بازسازی به معنای جراحی بیشتر است. اگر سایر مشکلات سلامتی دارید که جراحی می تواند آنها را تحت تأثیر قرار دهد (مانند دیابت یا بیماری قلبی) ، ممکن است بازسازی تصمیم درستی برای شما نباشد.
  • ممکن است به این نتیجه برسید که عوارض و پیامدهای احتمالی بازسازی پستان ارزش آن را ندارد.
  • ممکن است دوست نداشته باشید از ایمپلنت پستان استفاده کنید یا از قسمت دیگری از بدن خود برای بازسازی پستان بافت بگیرید.
  • جراحی پستان شما را بر نمی گرداند. سینه بازسازی شده طبیعی به نظر نمی رسد یا حس سینه طبیعی را ندارد.

همچنین ممکن است ترجیح دهید از پروتز سینه استفاده نکنید. برخی از زنان پروتز را ناراحت ، سنگین و اضافه تلقی می کنند. سایر زنان نگران هزینه ها هستند – استفاده از پروتز به معنای خرید سوتین یا لباس مخصوص پروتز و خرید پروتزهای بیشتر با گذشت زمان است.

انتخاب شما هر چه که باشد فرقی نمی کند و قابل احترام است. مهمترین چیز این است که شما با ظاهر و احساس بدن خود راحت باشید و آن را بپذیرید.

بهترين دکتر جراح پروتز سينه

بهترین دكتر جراح پروتز سينه در تهران

بهترين جراح سينه ني ني سايت
جراح سينه خوب

چنانچه به مشاوره نیاز دارید به این صفحه مراجعه فرمایید یا اگر به دنبال یک تیم متخصص با تجربه و کار آزموده در درمان سرطان در ایران هستید، فهرست متخصصان ما را در این زمینه بررسی کنید. این متخصصان کارآزموده روش های جدید درمان سرطان را به بهترین شکلی که مناسب شماست به شما ارائه می دهند.

چنانچه به دنبال بهترین جراح سينه در تهران یا بهترين دكتر ليفت سينه در تهران هستید ، ما به شما دکتر امیرپاشا ابراهیمی دارای بورد تخصصی جراحی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تهران ، فلوی رسمی جراحی پستان (سرطان و زیبایی) از دانشگاه علوم پزشکی تهران ، از اعضای زبده تیم به آیند را معرفی می کنیم.

برای مشاوره با ایشان روی لینک زیر کلیک کنید:

تماس با ما

ما اینجاییم تا به شما کمک کنیم.

شاد و تندرست باشید.

گروه پژوهش و تحقیقات بهایند

منبع: choosing-to-stay-flat و breast-prostheses

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا