آیا گياهان دارويي براي كوچك كردن سينه مناسبند؟

گياهان دارويي براي كوچك كردن سينه
گياهان دارويي براي كوچك كردن سينه

گياهان دارويی برای كوچک كردن سينه

می توان از گیاهان دارویی برای کوچک کردن سینه استفاده کرد، اما آیا این روش های سنتی واقعا تأثیری هم در این زمینه دارند؟

گروه پزشکان بهایند، اولین مرکز هوشمند فوق تخصصی پیشگیری، تشخیص و درمان سرطان (اولین مرکز تخصصی درمان هدفمند و ایمنی درمانی)
ارتباط مستقیم با مرکز:

واتساپ(09023009259)

کوچک کردن سینه می تواند یکی از آرزوهای خیلی از خانم ها باشد. داشتن سینه های بزرگ همیشه مشکلات و معضلات زیادی به همراه دارد که اغلب دارنده آنها را کلافه می کند. سینه های بزرگ به واسطه حجمشان آناتومی بدن فرد را دچار خدشه می کنند، به طوری که خیلی از خانم ها از اینکه نمی توانند لباس های دلخواه خودشان را به وساطه اندازه بزرگ سینه هایشان خریداری کنند ناراحت هستند.

علاوه بر جنبه های ظاهری، وزن زیاد سینه های بزرگ هم دردسرهای خاص خودش را دارد. از جمله اینکه فشار زیادی روی بدن فرد وارد می کند، خواب راحت شبانه را مختل می کند و باعث تعریق بیشتر در این ناحیه می شود. سینه های بزرگ می توانند روی ستون فقرات، گردن و شانه ها فشار وارد کنند. همچنین احتمال افتادگی آنها با بالا رفتن سن بیشتر است و علاوه بر آن شانس بروز سرطان پستان هم در آنها بیشتر خواهد بود.

بنابراین طبیعی است که هر خانمی که سینه های بزرگ دارد ترجیح بدهد تا آنها را کوچک کند. اما بهترین راه کوچک کردن سینه ها چیست؟

گياهان دارويي براي كوچك كردن سينه
گياهان دارويي براي كوچك كردن سينه

کوچک کردن سینه ها با طب سنتی

بسیاری از افراد هستند که ترجیح می دهند از روش های طب سنتی برای رسیدن به هدفشان، در راستای کوچک کردن سینه ها استفاده کنند. بر طبق ادعاهای صورت گرفته توسط طبیبان سنتی، می توان از گیاهان دارویی برای کوچک کردن سینه ها استفاده کرد. پیش از اینکه به درستی این ادعاها بپردازیم، بهتر است کمی با پیشنهادات طب سنتی جهت استفاده از گیاهان دارویی برای کوچک کردن سینه ها آشنا شویم. چند مورد از گیاهان دارویی که ادعا شده برای کوچک کردن سینه مناسبند عبارتند از:

  • گل مار یا زراوند سیاه

جوشانده و عصاره گل مار استفاده گسترده ای در طب سنتی دارد. از این گیاه برای درمان بیماری های متعددی از جمله بیماری های کلیوی و حتی افسردگی های روحی بهره می برند! امروزه همچنین عصاره و جوشانده گل مار در غالب یک مکمل غذایی مصرف زیادی در درمان مشکلات زنان پیدا کرده است. به صورتی که از زراوند سیاه برای کاهش درد قائدگی و عوارض یائسگی هم استفاده می کنند.

طبیبان سنتی ادعا دارند که استفاده مداوم از این گیاه می تواند اثراتی روی کوچک کردن سینه ها داشته باشد.

  • گیاه خارشیر

گیاه خارشیر که بسیاری آن را با عنوان کنگر فرنگی وحشی هم می شناسند، اغلب در طب سنتی برای بهبود عملکرد کبد مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین از آن برای درمان سیروز کبد و هپاتیت مزمن هم استفاده می کنند. ادعا می شود که گیاه خارشیر می تواند در درمان سرطان رحم، سرطان پستان و سرطان پروستات و کاهش کلسترول خون هم موثر باشد.

علاوه بر اینها ادعا شده که مصرف گیاه خارشیر می تواند برای کوچک کردن طبیعی سینه ها مفید باشد.

  • گیاه پنج انگشت

گیاه پنج انگشت بیشتر از هر چیز به خاطر خاصیت کاهش میل جنسی است که مشهور است. عصاره این گیاه می تواند با تأثیر گذاشتن روی ترشح پرولاکتین در بدن، روی هورمون های فولیکولی اثر بگذارد و از این طریق باعث کاهش ترشح هورمون های استروژن در خانم ها، و تستسترون در آقایان شود. به واسطه تأثیرات هورمونی این گیاه است که طبیبان سنتی ادعا دارند پنج انگشت، می تواند روی کوچک کردن سینه ها اثرگذار باشد.

  • چای سبز

گفته می شود که چای سبز علاوه بر خاصیت آرامبخشی، می تواند تأثیرات فوق العاده ای روی لاغری داشته باشد. چای سبز به واسطه دارا بودن ماده ای به نام کاتچین، باعث زیاد شدن سوخت و ساز  بدن و آب شدن چربی های اشباع می شود. خاصیتی که خیلی ها ادعا دارند به خاطر چربی سوزی می تواند باعث کوچک شدن سینه ها شود.

  • زیره

گفته می شود که ماساژ دادن سینه، قبل از خواب با آب زیره کرمان، و بستن سینه با دستمال خیس از سرکه، می تواند باعث کوچک شدن سینه ها شود!

  • دانه شنبلیله

گفته می شود که دانه شنبلیله می تواند باعث سفت شدن بافت سینه و در نهایت کوچک شدن آن شود. استفاده از آن هم به صورتی است که باید آن را به خمیر تبدیل کرده و هفته ای دوبار روی سینه ها بمالید!

کوچک کردن سینه ها با طب سنتی
کوچک کردن سینه ها با طب سنتی

اینها تمام گیاهان دارویی برای کوچک کردن سینه ها نیستند که توسط طب سنتی پیشنهاد می شوند. بلکه مواردی از این دست بسیار است.

حال بیایید بررسی کنیم که آیا واقعا می توان روی طب سنتی برای کاهش دادن اندازه سینه ها حساب کرد؟

کوچک کردن سینه

واقعیت این است که هیچوقت نباید روی طب سنتی، مانند طب نوین پزشکی حساب باز کنید.

آیا طب سنتی واقعا اثرگذار است؟ در جواب به این سوال باید بگوییم که گاهی از اوقات بله.

هنوز هیچکدام از ادعاهای طب سنتی مبنی بر تأثیر گیاهان دارویی برای کوچک کردن سینه مورد تأیید آزمایشات دقیق پزشکی قرار نگرفته است. اما با این وجود، هستند افرادی که ادعا می کنند از این روش ها نتیجه گرفته اند!

حقیقت این است که خود طب سنتی هیچگاه ادعایی در درمان، و مخصوصا درمان آنی نداشته است. هدف طب سنتی تغییر دادن طبع بدن در راستایی است که بتواند هدف مورد نظر را خودش برآورده کند. و به همین منظور به وقت و انرژی زیادی نیازمند است. اگر واقعا بخواهید از طب سنتی برای کوچک کردن سینه ها نتیجه گرفت، باید روش های پیشنهادی آن را مادام العمر انجام دهید تا تأثیرات خفیفش را بعد از سال ها ببینید. و این در بهترین حالت، ممکن است.

به صورت کلی استفاده از روش های طب سنتی برای بهبود سبک زندگی و تغذیه مناسب تر است، تا درمان و حل مشکلاتی مانند بزرگ بودن سینه ها.

کوچک کردن سینه
کوچک کردن سینه

بهترین روش کوچک کردن سینه

حال که به مقوله گیاهان دارویی برای کوچک کردن سینه ها پرداختیم، بهتر است کمی در مورد روش های دقیقتری که می توانند اثربخشی مناسبی در بهترین زمان ممکن داشته باشند بپردازیم.

هنوز هم اصلی ترین روش و سریعترین راهکار برای کوچک کردن سینه ها، استفاده از جراحی کوچک کردن سینه، یا ماموپلاستی کاهشی است. گرچه روش های طبیعی مانند ورزش کردن منظم و هدفمند می توانند اثرگذار باشند، اما هیچکدام از این روش ها، نمی توانند به اندازه جراحی برای کم کردن حجم سینه ها موثر باشند. گياهان دارويی برای كوچک كردن سينه

ماموپلاستی کاهشی، عملی است که طی آن جراح متخصص بخشی از بافت ها و چربی های اضافی سینه را برمی دارد و از این طریق حجم سینه ها را کم می کند. این عمل جراحی می تواند کاملا ایمن و بی خطر باشد، هرچند توصیه می شود که اگر قصد باردار شدن یا شیردهی دارید آن را انجام ندهید. چراکه به احتمال زیاد توان شیردهی را از دست می دهید و بارداری هم می تواند اثر آن را خنثی کرده و دوباره سینه ها را بزرگ کند. بنابراین بهتر است این عمل را برای زمانی بگذارید که دیگر قصد بچه‌دار شدن ندارید.

خطرات جراحی کوچک کردن سینه

این عمل جراحی مانند تمام عمل های جراحی دیگر، عوارض و خطرات عمومی جراحی و بیهوشی را شامل می شود. اما آن چیزی که باید نگران آن باشید، مهارت جراح مورد نظر شما است. بسیاری از جراحانی که این عمل را انجام می دهند، جراحان پلاستیکی هستند که شناخت کافی از اندام سینه ندارند و می توانند طی عمل، آسیب های بعضا جبران ناپذیری به سلامت سینه ها وارد کنند.

در برخی از مواد، این آسیب ها می توانند منجر به سرطان سینه هم بشوند. پس لازم است تا حتما در انتخاب یک جراح ماهر و با تجربه که می تواند به ایمن ترین و بهترین شکل ممکن عمل را انجام دهد دقت نظر داشته باشید. گياهان دارويی برای كوچک كردن سينه

خطرات جراحی کوچک کردن سینه
خطرات جراحی کوچک کردن سینه

بهترین جراح کوچک کردن سینه

بهترین جراح کوچک کردن سینه ها قطعا یک پزشک فوق تخصص جراحی پستان است. این دسته از جراحان سینه، تنها گروهی از پزشکان هستند که به صورت تخصصی برای انجام انواع جراحی های سینه تعلیم دیده اند. آنها بهترین افراد برای جراحی های درمانی سینه هم هستند، بنابراین می توانند با ایمنی بالا ماموپلاستی را برای شما انجام دهند، و علاوه بر ارائه نتیجه ظاهری مطلوب، به بافت داخلی و سلامت سینه هم آسیبی نرسانند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا