عکسهای عمل ماموپلاستی | جراحی زیبایی سینه چه اثراتی دارد؟

عکسهای عمل ماموپلاستی
عکسهای عمل ماموپلاستی

عکسهای عمل ماموپلاستی

به صورت کلی به تمام جراحی هایی که با هدف بهبود وضعیت ظاهری و شکل سینه ها انجام می شوند، ماموپلاستی می گویند. اصولا جراحی سینه به دو دلیل انجام می پذیرد که یکی از آنها دلیل درمانی داشته و برای درمان سرطان پستان صورت می گیرد، و دیگری جراحی های زیبایی سینه هستند، که با نام ماموپلاستی شناخته می شوند.

گروه پزشکان بهایند، اولین مرکز هوشمند فوق تخصصی پیشگیری، تشخیص و درمان سرطان (اولین مرکز تخصصی درمان هدفمند و ایمنی درمانی)
ارتباط مستقیم با مرکز:

واتساپ(09023009259)

البته لیفت سینه هم در زمره جراحی های زیبایی سینه محسوب می شود، اما تفاوت زیادی با ماموپلاستی دارد و حتی می تواند بدون جراحی هم صورت بگیرد.

ماموپلاستی جراحی است که با برش سینه، تغییراتی در بافت داخلی آن ایجاد می کند و ظاهر آن را تغییر می دهد. به صورت کلی از ماموپلاستی برای پر کردن سینه های تخلیه شده (بازسازی سینه)، بزرگ کردن سینه های کوچک، کوچک کردن سینه های بزرگ، و اصلاح شکل و فرم سینه ها استفاده می شود.

هزینه عمل کوچک کردن سینه

به عمل های ماموپلاستی که با هدف کوچک کردن سینه انجام می پذیرند، ماموپلاستی کاهشی، و به عمل هایی که برای بزرگ کردن سینه مورد استفاده قرار می گیرند، ماموپلاستی افزایشی می گویند.

افزایش سایز سینه بدون جراحی : تزريق چربي به سينه

ماموپلاستی عملی است که می تواند تأثیرات چشمگیری در تغییر وضعیت سینه داشته باشد. به صورتی که امروزه موثرترین روش برای تغییرات ظاهری سینه به شمار می رود.

عکسهای عمل ماموپلاستی
عکسهای عمل ماموپلاستی

عکس ماموپلاستی

زمانی که درباره مقوله عکس ماموپلاستی صحبت می کنیم، باید از چند منظر به این موضوع بپردازیم. عکسهای عمل ماموپلاستی می توانند در زمره عکس های پیش و پس از عمل باشند، یا در زمره عکسبرداری هایی که برای انجام عمل ضروری هستند، جای بگیرند.

پیش از انجام جراحی ماموپلاستی، جراح متخصصی که عمل را برای شما انجام می دهد باید ابتدا شما را راهی ماموگرافی کند تا از بافت های داخلی سینه عکسبرداری شود. یک پزشک فوق تخصص جراحی سینه خوب، با مطالعه و بررسی وضعیت سینه ها در این عکس، ابتدا بررسی می کند که آیا فرد شرایط انجام این عمل را دارد یا خیر. این تصاویر می توانند به خوبی وجود توده ها یا مشکلات دیگر سینه را نشان دهند. اطلاعاتی که پیش از شروع فرآیند عمل ضروری خواهند بود، تا جراح از ایمنی عمل برای فرد اطمینان حاصل کند.

از طرف دیگر یک جراح سینه خوب، به احتمال زیاد پیش از جراحی، چند عکس عادی از سینه های فرد می گیرد و همراه با او در مورد اینکه فرد چه انتظاری از شکل نهایی عمل دارد، یا دوست دارد چه بخش هایی از سینه اش تغییر کنند صحبت می کند. این عکس ها بعدا برای مجموعه عکس قبل و بعد از عمل هم به کار خواهند آمد.

بهترين جراح پروتز سينه در تهران

به یاد داشته باشید که ماموپلاستی معجزه ای نیست که بتواند سینه های شما را به هر شکلی که میل داشته باشید تغییر دهد. بنابراین باید انتظارات واقعگرایانه از نتیجه عمل داشته باشید و این نظرات را حتما از قبل با پزشک در میان بگذارید، تا او شمایی کلی از نتیجه نهایی عمل را با شما در میان بگذارد. هرچند به صورت کلی، ماموپلاستی می تواند واقعا در ظاهر سینه های شما تغییر ایجاد کند.

در زیر چند نمونه از عکس های قبل از و بعد از عمل ماموپلاستی را بررسی می کنیم تا متوجه تغییرات ممکن، در نتیجه این عمل بشوید:

عکسهای عمل ماموپلاستی
عکسهای عمل ماموپلاستی
عکسهای عمل ماموپلاستی
عکسهای عمل ماموپلاستی
عکسهای عمل ماموپلاستی
عکسهای عمل ماموپلاستی
عکسهای عمل ماموپلاستی
عکسهای عمل ماموپلاستی
عکسهای عمل ماموپلاستی
عکسهای عمل ماموپلاستی
عکسهای عمل ماموپلاستی
عکسهای عمل ماموپلاستی

تجربه عمل ماموپلاستی

واقعیت این است که اگر به یک دکتر فوق تخصص جراحی سینه معتبر مراجعه کنید، به احتمال بسیار زیاد عملی ایمن و موثر را تجربه خواهید کرد.

بسیاری از افراد هستند که نتایج بسیار مثبت از این عمل ها گرفته اند. تقریبا تمام مراجعان ما که ماموپلاستی انجام داده اند، نتیجه خوبی از عمل گرفته اند و شرایط زندگی شان، بعد از عمل بهبود مناسبی پیدا کرده است. واقعیت این است که بهبود و اصلاح شکل سینه ها می تواند تأثیر زیادی روی افزایش روحیه و اعتماد به نفس فرد داشته باشد.

به عنوان مثال بسیاری از خانم هایی که در مجموعه، عمل ماموپلاستی افزایشی، با استفاده از ایمپلنت های داخلی را انجام داده اند، بعدها ابراز کرده اند که روحیه شان بسیار بالا رفته و بدن خود را بیشتر از قبل دوست دارند.

از طرف دیگر خیلی از خانم هایی که ماموپلاستی کاهشی را انجام داده اند، رضایت زیادی درباره راحت شدن از مشکلات داشتن سینه بزرگ داشته اند.

واقعیت این است که ماموپلاستی گرچه یک عمل زیبایی است، اما می تواند تأثیر چشمگیری روی بالا بردن کیفیت زندگی داشته باشد.

این اتفاق مخصوصا در خانم هایی که عمل تخلیه سینه انجام داده اند بسیار بارز است. چراکه با ماموپلاستی دوباره توانسته اند سینه هایی حجیم داشته باشند، و راحت تر به روال عادی زندگی بازگردند.

عوارض ماموپلاستی

تصمیم به انجام ماموپلاستی، یک تصمیم کاملا شخصی است. بنابراین حتما پیش از گرفتن تصمیم نهایی باید بررسی کنید که آیا مزیت های این عمل به خطرات و مشکلات احتمالی آن می ارزند یا خیر.

پزشک مورد نظر شما موظف است پیش از فرآیند، شما را در جریان تمام عوارض جانبی و خطرات احتمالی قرار دهد.

عوارض احتمالی عمل ماموپلاستی به صورت عمومی عبارتند از:

  • حساسیت بدن فرد به نوار، بخیه، چسب، مواد خونی، داروهای تزریقی و غیره
  • خطرات عمومی مربوط به بیهوشی
  • خونریزی
  • خونمردگی
  • ناقرینه شدن احتمالی سینه ها
  • بروز اتفاقات غیرعادی مربوط به حجم و شکل سینه ها
  • تغییر در وضعیت احساس نوک سینه (که ممکن است دائمی باشد یا موقتی)
  • احتمال وارد شدن آسیب به به بافت های عمیقتر مانند عصب ها، عروق خونی، عضلات سینه و حتی ریه ها
  • ترومبوز وریدی
  • سفت شدن بیش از حد سینه
  • نکروز چربی (جمع شدن بافت های چربی در عمق سینه)
  • تجمع مایعات زیر پوست سینه
  • عفونت
  • درد
  • کند بودن روند بهبود زخم های عمل
  • احتمال نیاز به جراحی مجدد
  • احتمال ناتوانی در شیردهی بعد از عمل
  • احتمال از دست رفتن بافت سینه در نواحی که بخیه های به هم می رسند
  • تغییر یا از دست رفتن رنگ پوست سینه
  • زخم های نامطلوب
عکسهای عمل ماموپلاستی
عکسهای عمل ماموپلاستی

بهترین جراح ماموپلاستی

هرچقدر جراحی که برای انجام عمل ماموپلاستی انتخاب می کنید ماهرتر و با تجربه تر باشد، احتمال بروز عوارض جانبی و خطرات عمل هم کاهش پیدا می کند.

واقعیت این است که اگر جراح، کارش را به خوبی انجام ندهد، فرد نه تنها نتیجه دلخواه را از عمل نمی گیرد و ممکن است حتی به یک عمل دیگر نیز احتیاج داشته باشد، بلکه ممکن است خطرات جدی تری مانند بالا رفتن ریسک ابتلا به سرطان سینه را هم تجربه کند، و آسیب هایی جدی به سینه وارد شود.

بنابراین توصیه می کنیم به یک جراح سینه قابل اعتماد و خوب برای انجام ماموپلاستی مراجعه کنید. گرچه اغلب این عمل را جراحان پلاستیک انجام می دهند، اما بهترین گزینه برای انجام عمل ماموپلاستی یک پزشک فوق تخصص جراحی پستان است. این پزشکان به صورت تخصصی روی اندام سینه کار می کنند و شناخت کافی از این اندام دارند. از آنجایی که بهترین افراد برای جراحی سرطان سینه نیز هستند، می توانند با مهارت و دانش کافی، بهترین و ایمن ترین جراحی ماموپلاستی را برای شما به انجام برسانند.

مجموعه به‌آیند افتخار دارد که یکی از بهترین پزشکان فوق تخصص جراحی سینه را در کادر خود داشته باشد. دکتر امیرپاشا ابراهیمی از معدود پزشکان فلوشیپ فوق تخصصی جراحی پستان در ایران هستند که تجارب موفق بسیار زیادی در زمینه انجام انواع جراحی های پستان دارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا