رویکرد ما به عنوان بهترین مرکز رادیوتراپی تهران

بهترین مرکز رادیوتراپی تهران

انکولوژیست های پرتوی ما در تیم به آیند تجربه گسترده ای در امر مراقبت از افرادی که پرتودرمانی را برای درمان سرطان در نظر گرفته اند ، دارند. متخصصان ما با بهره گیری از این دانش مراقبت های لازم را به شما ارائه می دهند. بهترین مرکز رادیوتراپی

گروه پزشکان بهایند، اولین مرکز هوشمند فوق تخصصی پیشگیری، تشخیص و درمان سرطان (اولین مرکز تخصصی درمان هدفمند و ایمنی درمانی)
ارتباط مستقیم با مرکز:

واتساپ(09023009259)

 

تیم درمان سرطان شما در بهترین مرکز رادیوتراپی – به آیند

در مرکز تشخیص و درمان سرطان به آیند ، انکولوژیست های پرتوی با متخصصان دیگری مانند رادیولوژیست ها ، آسیب شناسان ، انکولوژیست ها و جراحان برای مراقبت از افراد تحت پرتودرمانی با یکدیگر همکاری می کنند. در صورت لزوم ، سایر متخصصان نیز به اعضای گروه می پیوندند. کدام بیمارستان رادیوتراپی دارد

معرفی پزشکان ما

 

تشخیص و درمان پیشرفته

کلینیک رادیوتراپی

پزشکان به آیند به آخرین روش های برنامه ریزی و ارائه درمان های پرتودرمانی برای درمان سرطان دسترسی دارند ، از جمله:

  • رادیوتراپی تطبیقی سه بعدی
  • براکی تراپی
  • پرتودرمانی با هدایت تصویر (IGRT)
  • پرتودرمانی با شدت تعدیل شده (IMRT)
  • پرتودرمانی حین عمل (IORT)
  • پروتون درمانی

متخصصان انکولوژی پرتوی به آیند درمان را با توجه به شرایط خاص شما تنظیم می کنند. پس از آنکه متخصص انکولوژی پرتوی مناطق سرطانی را که باید تحت درمان قرار گیرند شناسایی می کند ، پرتودرمانی قبل از درمان واقعی با دقت بسیار بالا برنامه ریزی و شبیه سازی می شود تا دوز اشعه به بافت های طبیعی به حداقل برسد.

به آیند ، پرتودرمانی با پروتون – نوعی جدیدتر از پرتودرمانی را ارائه می دهد. کودکان ، بزرگسالان جوان و مبتلایان به سرطان نزدیک به اندام های حیاتی و ساختارهای بدن می توانند از این پرتو درمانی هدفمند بهره مند شوند. در برنامه پرتو درمانی پروتون به آیند ، پرتوی پروتون با شدت مدوله شده ارائه می گردد که به متخصصان تشعشع پرتو اجازه می دهد تا سرطان را از بین ببرند ، در حالی که از بافت سالم را دست نخورده باقی بگذارند.

سرطان شناسان پرتوی به آیند به دلیل مهارت و تجربه در استفاده از تکنیک های پرتودرمانی برای درمان بسیاری از انواع سرطان مورد احترام هستند.

مرکز سرطان به آیند از استانداردهای دقیق یک مرکز جامع سرطان برخوردار است که برتری علمی و رویکرد چند رشته ای در زمینه پیشگیری ، تشخیص و درمان سرطان را ارائه می دهد. کلینیک رادیوتراپی

 

تجربه بهترین مرکز رادیوتراپی

بیماران ما اذعان دارند که کیفیت تعاملات ، توجه ما به جزئیات ، و کارآیی مراجعات شان به معنای واقعی مراقبت های پزشکی ایست که تاکنون تجربه نکرده اند.

 

تخصص و رتبه بندی

سرطان شناسان پرتوی به آیند به دلیل مهارت و تجربه در استفاده از پرتودرمانی برای درمان بسیاری از انواع سرطان مورد احترام هستند.

مرکز سرطان به آیند استانداردهای سختگیرانه ای را برای یک مرکز جامع سرطان ، که برتری علمی و یک رویکرد چند رشته ای برای پیشگیری ، تشخیص و درمان سرطان را ارائه می دهد ، دنبال می کند. لیست مراکز رادیوتراپی در تهران

 

هزینه رادیوتراپی در تهران

رادیوتراپی می تواند گران باشد. در دستگاه رادیوتراپی از ماشین آلات و تکنولوژی پیچیده ای استفاده شده و خدمات بسیاری از ارائه دهندگان خدمات بهداشتی را شامل می شود. هزینه دقیق رادیوتراپی شما به هزینه مراقبت های بهداشتی محل زندگی ، نوع رادیوتراپی و تعداد جلسات رادیوتراپی بستگی دارد.

با شرکت بیمه سلامت خود درمورد اینکه چه خدماتی را پرداخت می کند صحبت کنید. بیشتر برنامه های بیمه هزینه رادیوتراپی را پرداخت می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر ، با دفاتر بیمه مستقر در کلینیک ها یا بیمارستان ها که برای معالجه به آنجا می روید صحبت کنید. اگر به کمک مالی نیاز دارید ، سازمان هایی هستند که ممکن است بتوانند کمک کنند. برای یافتن چنین سازمان هایی ، به پایگاه داده موسسه ملی سرطان ، سازمان هایی که خدمات پشتیبانی ارائه می دهند ، مراجعه کرده و گزینه “کمک مالی” را جستجو کنید.

لطفاً برای تأیید پوشش بیمه پزشکی و اخذ مجوز های لازم قبل از مراجعه با شرکت بیمه خود اطلاعات کسب کنید. هزینه رادیوتراپی در بیمارستان خصوصی

 

بهترین رادیوتراپیست تهران | بهترین متخصص پرتودرمانی | بهترین دکتر انکولوژی تهران

چنانچه در جستجوی بهترین متخصص رادیوتراپی تهران هستید و بارها متخصصین رادیوتراپی تهران و لیست مراکز رادیوتراپی در تهران را بررسی کرده اید ، اما همچنان به نتیجه مساعدی نرسیده اید ، به شما مرکز درمان سرطان به آیند را معرفی می کنیم.

این مرکز پرتودرمانی مجهز به بهترین دستگاه پرتو درمانی تهران است. همچنین این مرکز معتبرترین و با تجربه ترین متخصص رادیوتراپی انکولوژی نیز برخوردار است.

رادیوتراپی انکولوژی چیست

دکتر احسان کرباسی دارای بورد تخصصی رادیوتراپی انکولوژی_پرتودرمانی از دانشگاه علوم پزشکی تهران راه را برای درمان شما کوتاه می کند.

جهت ارتباط با بهترین مرکز پرتو درمانی تهران لطفا کلیک کنید.

شاد و تندرست باشید.

گروه پژوهش و تحقیقات بهایند

منبع: mayoclinic

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا